خبر عجیب از حجاب یک زن غیر مسلمان – عکس


زنی آنچنان آلرژی شدید به نور خورشید دارد که هر بار با پوشیدگی کامل همانند حجاب زنان مسلمان قدم به بیرون می گذارد.

زنی آنچنان آلرژی شدید به نور خورشید دارد که هر بار با پوشیدگی کامل همانند حجاب زنان مسلمان قدم به بیرون می گذارد.

دنیس کوئین 40 ساله اهل منچستر اکنون در زمان بیرون رفتن از خانه با این سبک پوشش بیرون می رود تا خود را از واکنش حساسیتی شدید حفظ کند.

دنیس که مادر چهار فرزند است، از وضعیتی به نام فوران نور پلی مورفیک (PMLE) رنج می برد که در طی آن با قرار گرفتن تنها چند دقیقه در معرض نور خورشید پوستش جوش زده و دچار قرمزی و خارش می شود.

 

 

ولی خانم کوئین اکنون دریافته است که داشتن حجاب می تواند جوابگوی مشکلات پوستی اش باشد و می تواند زندگی نرمال خود را داشته باشد.

او گفت :"اوایل وقتی دچار این آلرژی شدم سعی کردم با زدن کرم ضد آفتاب و کلاه مسئله نور خورشید را حل کنم ولی مشکلم حل نشد. جوش ها غیر قابل تحمل بود و تا حدی رسید که دیگر از خانه بیرون نمی رفتم."

 

 

"حجاب و این سبک پوشش تنها چیزی بود که به صورت کامل پوستم را از آفتاب حفظ کرد و در واقع اکنون از این پوشش بسیارلذت می برم."

"من نسبت به شروع استفاده از این پوشش خود آگاهانه عمل کردم ولی دوستانم نیز بسیار مرا تشویق به این کار کردند و در واقع در آن احساس آزادی نیز می کنم"

 

 

"چند بار افرادی اظهار نظرهای نژادپرستانه نسبت به نوع پوشش من داشتند ولی برای من مهم نیست که آن افراد درمورد من چه فکری می کنند."

خانم کوئین اولین بار وقتی تمام روز را بیرون و در زیر نور آفتاب گذراند به گزارش پرشین وی متوجه حساسیت پوستی خود شد. پوست وی دچار قرمزی و خارش شدید شد و سپس جوش های بزرگ بیرون زد.

 

جهت اطلاع از آخرین تغییرات وب سایت نازترین در خبرنامه وبلاگ ثبت نام کنید:




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



پنج شنبه 31 مرداد 1392